1. Neophodno je da nam se kupac javi (telefonom ili e-mailom zahteva reklamaciju) i obaveštava nas o nesaobraznosti proizvoda. Tada se sa kupcem dogovaramo o datumu pravljenja naloga za povrat.
2. Kupac kurirskom službom BEKS vraća paket nazad.
3. Kurir nam u roku od 1-3 dana vraća paket preuzet od kupca.
4. Kada nam kupac vrati paket i kada ustanovimo da je proizvod zaista neipsravan/oštećen kako je kupac najavljen prilikom kontakta, u roku od maksimalno 30 dana (povrat sredstava se najviše vrši u roku od 7 dana) od dana plaćanja datuma kupca iznos koji je platio sam kupac uman za iznos dostave. Povrat sredstava je moguće izvršiti samo i isključivo preko tekućeg računa.
Kupac umesto povrata sredstava može izabrati i da neispravan/oštećen proizvod zameni za isti ispravan ili za neki drugi proizvod. Ako je zamenski proizvod skuplji od prvo poručenog, kupac je dužan da plati razliku. Ako je zamenski proizvod jeftiniji, mi kao prodavac vraćamo razliku uplatom na tekući račun kupca.